هنرمندان قم ایده‌های نو برای مدیریت بهتر شهری ارائه دهند

قم (پانا) - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از هنرمندان خواست تا در راستای اداره هر چه بهتر شهر، ایده‌های نو مطرح کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان قم ایده‌های نو برای مدیریت بهتر شهری ارائه دهند

«مهدی کلانترزاده» مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم امروز در نشست رسانه ای به مناسبت روز قم که در سالن رضوان شهردای برگزار شد، اظهار کرد: چهارمین دوره طرح شهروند پرسشگر و مدیر پاسخگو از روز شنبه همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم کلید خواهد خورد.

وی افزود: تا به حال 3 دوره از طرح شهروند پرسشگر و مدیر پاسخگو را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم و از روز شنبه 8 آبان به مناسبت ورود پر خیر و برکت حضرت معصومه (س) به قم، با کمک شهروندان و اعضای شورای شهر، دوره چهارم را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم این دوره نیز مانند سال های قبل با موفقیت به اتمام برسد.

کلانترزاده با اشاره به اینکه روز چهارشنبه شهردار قم به طور مستقیم با مردم گفتگو می کند، ادامه داد: ما از تمامی رسانه ها، هنرمندان و شهروندان قمی انتظار داریم ایده های خود را با ما در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه ایده های مناسب مورد حمایت قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: کلانشهری مثل قم نیاز به برنامه ها و ایده های نو دارد تا شاهد رخداد تحولات مهمی در بخش های مختلف شهر باشیم.

خبرنگار: مهدی حاجیلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار