وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان:

استفاده از رانت در این دولت راهی ندارد

رشت(پانا) - وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان گفت استفاده از رانت و رانت‌خواری و سوء استفاده از مقام در راه و شیوه این دولت راهی ندارد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از رانت در این دولت راهی ندارد

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ احمد وزیری در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان گفت: پیشینه و تاریخ درخشان گیلان زمین و افتخارآفرینی گیلانیان که دیار سید رشتی ها، آیت الله بهجت ها، میرزا کوچک ها و بسیاری دیگر از بزرگان و فرهیختگان و دانشمندان حتی در عصر حاضر همچون سمیعی ها و شهدایی ست که نمی توان به راحتی از نامشان گذشت.
وی گفت: از خودگذشتگی های بزرگمردانی همچون املاکی ها و قلی پورها هم در حوزه معنوی و هم در حوزه علوم و دانش بر کسی پوشیده نیست.
وحیدی به ظرفیت های خدادادی گیلان اشاره کرد و گفت: در استانی که خداوند متعال منابع بسیاری به آن ارزانی داشته و امکانات و ظرفیت های مناسبی چون مرز خاکی و آبی با چهار کشور و اتصال به حوزه قفقاز و دروازه اروپا را دراختیار دارد، نباید فقر و مشکلات اقتصادی و اجتماعی دغدغه آن باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه برای الگوی پیشرفت گیلان برش استانی مشخص و برنامه ریزی شود گفت: باید با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان به گونه ای تدبیر و هدف گذاری کرد که نه تنها مشکلات استان حل شود بلکه به استان های دیگر هم خدمات ارائه داد.

وی گفت: لیست مفصلی از ظرفیت های استان وجود دارد که باید بستر را به گونه ای فراهم کرد تا سرمایه گذاران جذب شوند و بدون دغدغه، مجوز کار و سرمایه‌گذاری به آنها داده شود.

احمد وحیدی گفت: اهتمام رییس جمهور این است که طهارت عملی در کنار طهارت فکری و طهارت اخلاقی سه اصل مهم در ارائه خدمت به مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار