کسب مدال برنز جهانی مسابقات بین‌المللی ابن سینا توسط دانش‌آموز بهارستانی

بهارستان یک (پانا) - دانش‌آموز بهارستانی، موفق به کسب مدال برنز جهانی در مسابقات بین‌المللی ابن سینا در محور علوم اعصاب شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال برنز جهانی مسابقات بین‌المللی ابن سینا توسط دانش‌آموز بهارستانی

مبینا بابایی، دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان موفقیان دو و دانش‌پژوه انجمن زیست‌شناسی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید احمدی روشن ناحیه یک بهارستان، با کسب رتبه سوم مسابقات بین‌المللی ابن سینا در محور علوم اعصاب، مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان نیز در خصوص کسب این موفقیت، اظهار کرد: مبینا بابایی دانش‌آموز نخبه گلستانی ضمن کسب رتبه سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات، موفق به ارائه، پذیرش و راه‌یابی مقاله با موضوع علوم اعصاب به مسابقات جهانی نوآوری و اختراعات مالزی، علوم و فنون تایوان، علوم کاربردی اندونزی و علوم مکزیک شد.

وی ادامه داد: کسب این موفقیت چشمگیر را به دانش‌آموز و خانواده‌شان، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان، تبریک عرض کرده و آرزومند توفیق و سربلندی برای وی و دانش‌آموزان ساعی و بااستعداد میهن و شهرستان بهارستان هستیم.

همچنین لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران، هند، مالزی، پاکستان، ترکیه اندونزی و... برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار