دستورالعمل اجرایی بسته تحولی ارتقای مهارتهای روانی اجتماعی دانشآموزان
تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش، «دستورالعمل اجرایی بسته تحولی ارتقای مهارتهای روانی اجتماعی دانشآموزان» را به ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ کرد.
![دستورالعمل اجرایی بسته تحولی ارتقای مهارتهای روانی اجتماعی دانشآموزان](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTJiNTY5BMAf/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHkKN68zn-a_ssAIKXaKdntA,,/MTJiNTY5BMAf.jpg)
به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی برنامه ها و اقدامات وزارت آموزش و پرورش در زمینه بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، رفتارهای پرخطر و اعتیاد در بین دانش آموزان و در اجرای راهکار شماره 1-8 سندتحول بنیادین با عنوان «بازنگری اهداف و مأموریت ها و ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور حضور مؤثر آموزش و پرورش در عرصه های اجتماعی و فرهنگی برای مصون سازی و کاهش آسیب اجتماعی» از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، «دستورالعمل اجرایی بسته تحولی ارتقای مهارت های روانی اجتماعی دانش آموزان (شامل برنامه های نماد و یاریگران زندگی) و نیز برنامه های بهداشت روان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در سال تحصیلی 1401-1400»، جهت برنامه ریزی و اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
ارسال دیدگاه