افتتاحیه هفتمین دوره مصباح‌الهدی در فشافویه

فشافویه‌(پانا) - هفتمین دوره طرح امام‌شناسی و سبک زندگی مصباح‌الهدی با محوریت شناخت سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه هفتمین دوره مصباح‌الهدی در فشافویه

علی غلامی، معاون پرورشی‌ و تربیت‌ بدنی اداره آموزش‌ و‌ پرورش فشافویه در افتتاحیه هفتمین دوره طرح مصباح‌الهدی گفت: طرح مصباح‌الهدی چندین سالی است که در دستور‌کار قرار گرفته، در سال گذشته با محوریت خداشناسی و سبک‌زندگی دانش‌آموزان فعالیت‌های گوناگونی انجام دادند و در سال تحصیلی پیش‌ رو با محوریت حضرت زهرا(س) تحت عنوان بانوی آب و آیینه اجرا می‌شود.

او ادامه داد: با اشاره به اهمیت الگوبرداری از سیره و سبک زندگی ائمه‌اطهار در زندگی، طرح مصباح‌الهدی با عنوان بانوی آب‌ و‌ آیینه را، برنامه‌ای جامع معرفی کرد و حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) را بهترین راهنما در زندگی نوجوانان و جوانان معرفی دانست.

غلامی خاطر‌نشان‌کرد: طرح مصباح‌الهدی در سال تحصیلی جاری شامل پنج مرحله است که افتتاحیه آن هم‌زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام‌جعفر‌صادق(ع) و اختتامیه آن نیز مصادف با سالروز ازدواج آسمانی امیر‌المومنین(ع) و حضرت‌زهرا(س) است و در این میان طرح‌ها و مسابقات به فراخور مناسبت‌های ولایی ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌گردد.

دانش‌آموز خبرنگار: آسیه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار