موضوع تربیت انسان باید در رأس برنامه‌های نظام آموزشی باشد

چناران(پانا) - کارگاه توجیهی معاونان و مربیان پرورشی مدارس چناران با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد و وی تاکید کرد موضوع تربیت انسان باید در رأس برنامه‌های نظام آموزشی باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
موضوع تربیت انسان باید در رأس برنامه‌های نظام آموزشی باشد

علی شمشادی، مدیر آموزش و پروش چناران در جمع معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان ضمن تقدیر از زحمات کم نظیر کارکنان حوزه پرورشی در ایام کرونا، گفت: موضوع تربیت با محور انسان، بایستی در رأس و برنامه های نظام آموزشی باشد و برنامه های ویژه ای آموزش و پرورش چناران برای تحقق این مهم دارد.

مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: از دشوارترین کار معاونان و مربیان پرورشی این است که در مقایسه خود با متربی و دانش آموز با وجود مشترکات فکری، اختیار، اراده و قوای تشخیص در تفاوت نسلی، در آموخته ها که جزء تعارضات و دشواری های تعلیم و تربیت است در اوج ناهماهنگی تعادل برقرار کنند.

در ادامه هادی صابری معاون پرورشی تربیت بدنی بیان کرد: اعتقاد بر تقدم تربیت بر تعلیم داریم چرا که متربی نیکو، قطعا دانش آموز موفقی نیز در زمینه های آموزشی خواهد بود.

وی افزود: سند تحول بنیادین در مقام رساندن دانش آموز به حیات طیبه اسلامی تدوین شده است. مولفه های این سند در قرآن تربیتی است. معلم تراز سند، دانش آموز تراز سند و مدرسه تراز سند همه در گرو تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار