سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تهران:

ضرورت استفاده از تجربه‌های بانوان پیشکسوت

تهران(پانا)- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گفت دانش‌آموزان دختر، مادران آینده این سرزمین هستند، به همین سبب آموزش‌هایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از تجربه‌های بانوان پیشکسوت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سید‌ مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در این جلسه تصریح کرد: امسال حدود ۲۱ هزار دانش‌آموز تبعه که تاکنون در ایران سابقه سکونت نداشته اند را ثبت نام کرده ایم. دانش آموزان با استعداد زیادی داریم که در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی صاحب رتبه هستند.

وی با تکیه بر بومی‌سازی ظرفیت‌ها در حوزه بانوان، افزود: در راستای تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت باید به صورت جدی از تجربه بانوان پیشکسوت و جوانان استفاده شود.

هاشمی به ارتقاء و توسعه آموزش ها به دانش آموزان دختر تاکید کرد و گفت: دانش آموزان دختر ، مادران آینده این سرزمین هستند؛ به همین سبب آموزش‌هایی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست که با حضور زهرا پناهی‌روا مشاور امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش ، گیتی‌نژاد خیر مدرسه‌ساز و به همت مشاور امور بانوان اداره کل شهرستانهای استان تهران در سالن جلسات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی این اداره کل برگزار شد، اعضای حاضر به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار