بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از نمایشگاه صنعت هسته‌ای

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن حضور در سازمان انرژی اتمی ایران به بازدید از نمایشگاه صنعت هسته‌ای پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از نمایشگاه صنعت هسته‌ای

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، در این دیدار که با حضور فرهاد قاسم‌پور معاون برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سید علی سیدی رئیس اداره‌ی برنامه‌ریزی و توسعه کانون‌های فرهنگی تربیتی و سیده پریوش مدنی کارشناس امور جوانه‌ها، انجمن‌ها و برنامه و همراهی مدیر منابع علمی، فاوا و انتشارات و کارشناسان اداره ترویج دانش و فناوری هسته‌ای برگزار شد، از نمایشگاه دستاوردهای سازمان انرژی اتمی واقع در محل کتابخانه مرکزی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای بازدید به عمل آمد.

در ادامه این مراسم، نشستی با هدف بررسی آخرین فعالیت‌های مشترک فی مابین و هم‌افزایی و هماهنگی‌ بیشتر بین آن‌ها برگزار شد.

همچنین در حاشیه این جلسه، گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص اولین جشنواره‌ی ملی "من فناوری هسته‌ای هستم" ارائه شد و موضوعات همکاری‌های ترویجی آتی از قبیل سازمان‌دهی بازدید از تاسیسات هسته‌ای، برگزاری مسابقات ترویجی، تجهیز پژوهش‌سرا و کانون‌ فرهنگی منتخب با تجهیزات آزمایشگاهی هسته‌ای و سایر فعالیت‌های آموزشی و ترویجی ویژه‌ی دانش‌آموزان و معلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار