آشنایی با سوابق «میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز»

تهران (پانا) - ظهر روز گذشته سوم آبان‌ماه، با حکم سرپرست وزارت آموزش و پرورش میکائیل باقری به عنوان مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با سوابق «میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز»

همزمان با اعیاد و ایام ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام میکائیل باقری به عنوان مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

میکائیل باقری دانش آموخته مقطع دکتری علوم قرآن و حدیث از دانشگاه فردوسی مشهد است و پیش از این و با 28 سال سابقه کار در مسئولیت هایی مانند معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی و مدیر و مربی مرکز دارالقرآن الکریم شهرستان چناران تجربه فعالیت داشته است.

پیش از وی «محمد رضا مسیب زاده» -که به کسوت بازنشتگی نائل شده است- مسئولیت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشت.

گفتنی است درپی این موضوع، روسا و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و مدیران و مربیان مراکز دارالقرآن الکریم پیامی برای محمدرضا مسیب زاده مدیرکل سابق قرآن صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

«خادم القرآن؛ استاد محمد رضا مسیب زاده

اینک که توفیق یافته اید؛ همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام و بعد از سی سال خدمت صادقانه به ساحت قرآن، عترت و نماز به افتخار بازنشستگی نائل آیید. از همت والای حضرتعالی که بی هیچ دریغی شبانه روزی، هوشمندانه و خالصانه برای اعتلای آموزه های قرآن، عترت و نماز داشتید، صمیمانه تشکر می کنیم.

قطعاً مجاهدت های حضرتعالی در پیشگاه خداوند منان ماجور است و خاطرات خوب دوران مدیریت شما بر جریده نظام تعلیم و تربیت و اذهان فرهنگیان و دانش آموزان ثبت و ضبط خواهد ماند.

از درگاه خداوند منان برای جنابعالی تداوم توفیقات را خواستاریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار