جلسه کارگروه استانی اموربانوان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه کارگروه استانی اموربانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه استانی اموربانوان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول( ص) و امام جعفر صادق‌( ع)، تصریح کرد: گسترش روحیه جهادی، خدمت بی منت، توجه به سلامت جسمانی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء واجب است اما سلامت روانی، رفتاری و اجتماعی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با تکیه بر بومی سازی ظرفیت‌ها در حوزه بانوان، بیان کرد: در راستای تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت باید به صورت جدی از تجربه بانوان پیشکسوت و جوانان استفاده شود.

هاشمی به ارتقاء و توسعه فرهنگ انس با قرآن کریم و فرهنگ جهاد و مقاومت در بین خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: بهترین الگو برای ما سبک زندگی ائمه اطهار و پیامبر اکرم(ص) است که این فرهنگ باید در حوزه رفتار خانواده نهادینه شود.

در ادامه این نشست که با حضور خانم زهرا پناهی روا مشاور امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش،مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران و کارشناسان و رابطان امور بانوان شهرستان‌های استان تهران در سالن جلسات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اعضاء حاضر به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار