کارآموزی جوار کارگاهی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی برای نخستین بار در سطح شرکت‌های گاز استانی، موفق به کسب پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوار کارگاهی از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کارآموزی جوار کارگاهی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی

در مراسمی که با حضور مدیرعامل و مسؤولین این شرکت ، مدیران کل سازمان فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت برگزار شد ، پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به شرکت گاز، اعطا گردید.

سیّدرضا رهنمای توحیدی در این مراسم ضمن اشاره بر عملکرد آموزشی شرکت گاز گفت: مهم ترین اهداف آموزشی شرکت گاز، توانمندسازی منابع انسانی، دانش محوری، هم‌افزایی و ارتقای خرد جمعی است که در همین راستا اقدامات مهمی به تفکیک سطوح سازمانی و سمت های اجرایی عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه توانمندسازی بخش خصوصی و در راستای عملیاتی کردن برنامه های برون‌سپاری خدمات، ضمن همکاری با سازمان فنی و حرفه ای، 45 استاندارد آموزشی مشاغل پیمانکاری در چهار فاز: مطالعاتی، مصاحبه - تجزیه و تحلیل شغل - نهایی سازی و استانداردنویسی، تهیه و تدوین شده است.

توحیدی با اشاره به اهمیّت و حساسیّت برخی از مشاغل پیمانکاری در شرکت که به طور مستقیم در ارتباط با مردم بوده و لزوم آموزش های ویژه ضمن خدمت را می طلبد، تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی و نیروهای کنتورخوانی در صف اوّل خدمت رسانی به مشترکین گاز قرار داشته و ضرورت دارد از لحاظ نحوه ارائه خدمات با بیشترین دقت و مهارت بالای شغلی در کمترین زمان ، مورد آموزش مداوم و بررسی و آزمون قرار گیرند.

وی اظهار کرد: با وجود ایجاد وقفه در آموزش فنی و عملی نیروهای پیمانکاری به دلیل شیوع کرونا، تاکنون با تجهیز کارگاه های آموزشی در 8 محور استان زمینه آموزش مشاغل امدادگر گاز شهری و روستایی و کنتورخوانی با صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای به تعداد194 نفر و آموزش 95000 نفر ساعت فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: اخذ مجوز فعالیت مرکز، زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان شرکت گاز استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار