فوری؛ حضور ستاره فرانسوی در استقلال تایید شد

تهران (پانا) - مهاجم باتجربه که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را هم دارد به زودی راهی تهران خواهد شد تا قرارداد رسمی خود را امضا کند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فوری؛ حضور ستاره فرانسوی در استقلال تایید شد

استقلال که پیش از فصل به نظر می‌رسید به جدایی ستارههایی مانند شیخ دیاباته و مهدی قایدی، در لیگ برتر بیست و یکم با مشکل روبرو شود، حالا در آستانه تبدیل شدن به تیم کهکشانی این فصل لیگ برتر ایران قرار گرفته است.

پس از اینکه کوین یامگا مدافع باتکنیک فرانسوی با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد، گمانه‌زنی‌ها درباره دومین خرید بزرگ این تیم از فوتبال اروپا آغاز شد و دقایقی قبل رسانه‌های معتبر یونانی با انتشار مصاحبه‌ای از یانیس آناستاسیو سرمربی تیم پانه‌تولیکوس رسما از حضور یک بازیکن جدید در استقلال خبر دادند. سرمربی این تیم یونانی در بخشی از مصاحبه خود تایید کرده که دوران حضور رودی ژستد در این تیم به پایان رسیده و این بازیکن با درخواست خودش راهی ایران خواهد شد تا با استقلال قرارداد امضا کند.

رودی ژستد 33 ساله و فرانسوی که اصالتش به کشور بنین برمی‌گردد و پست تخصصی‌اش مهاجم هدف است، در کارنامه خود سابقه بازی برای تیم‌های متس، کانس، کاردیف، بلکبرن، استون ویلا، میدلزبورو، ملبورن سیتی و پانه‌تولیکوس را دارد و در 317 بازی برای این تیم‌ها 71 گل به ثمر رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار