استاندار تهران اعلام کرد؛

اجرای پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت هدایت آب در پروژه مدیریت جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی و شبکه‌های آبرسانی که ۶.۲ کیلومتر آن افتتاح شد، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری، در حاشیه مراسم بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران با اشاره به افتتاح طرح های مناسب شهری در حاشیه تهران، اظهار داشت: هدایت آب در پروژه مدیریت جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی و شبکه‌های آبرسانی که ۶.۲ کیلومتر آن امروز افتتاح شد، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می‌کند.

وی ادامه داد: مسائل تهران و حتی استان‌های همجوار یکپارچه و در هم تنیده‌ است و نمی‌توان این مسائل را از هم جدا یا تفکیک کرد که موضوعاتی همچون راه، حمل و نقل، آب و سیلاب از جمله این مسائل هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه اجرای پروژه در شهر قدس است، عنوان کرد: شهرداری تهران در تملک و تعارضات شهرداری با مشکلاتی روبرو بودند، مجموعه استانداری و شهرستان‌های اطراف با شهرداری تهران کاملا همراه و هماهنگ هستند.

منصوری سپس گفت: آنچه مربوط به حوزه مدیریتی تهران و شهرستان‌های اطراف آن وجود داشته باشد را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این خصوص جلسات تخصصی برگزار می‌شود تا سرعت کارها و فعالیت‌ها افزایش یابد و در اسرع وقت پروژه تکمیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار