رییس پلیس فتا شهرستان ملارد:

آموزش سواد رسانه‌ای به دانش‌آموزان در عصر حاضر بسیار مهم است

ملارد(پانا)- رییس پلیس فتا شهرستان ملارد در کارگاه آموزشی پیرامون آسیب‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان دبستان علیرضا مزرعه صفادشت، بر اهمیت و ضرورت آگاهی والدین و دانش‌آموزان از فضای مجازی و خطرات آن تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش سواد رسانه‌ای  به دانش‌آموزان در عصر حاضر بسیار مهم است

طی طرح تعاملی میان پلیس فتا و دبستان مرحوم علیرضا مزرعه دختران صفادشت، کارگاه آموزشی پیرامون سواد رسانه‌ای، آسیب‌های فضای مجازی و ارتقای امنیت آن، در بستر شبکه شاد و با حضور تعدادی از والدین و دانش‌آموزان برگزار شد.

مهدی اکبرزاده، در این کارگاه مجازی، ضمن تأکید بر اهمیت آگاهی والدین از نحوه استفاده دانش‌آموزان از اینترنت و برنامه‌های موجود در گوشی‌های همراه، افزود: امروزه فضای مجازی همراه با خطرات و آسیب‌‌‌‌هایی برای دانش‌آموزان است که اگر والدین هشیار نباشند منجر به مشکلات اجتماعی و روانی بسیاری می‌شود.

او ادامه داد: ایجاد امنیت برای شبکه‌های اجتماعی از طریق تعبیه رمز، برنامه‌ریزی زمانی برای استفاده از اینترنت، خرید اینترنتی از سایتهای معتبر و تحقیق در مورد صحت و اعتبار آنها، ایجاد صمیمیت و اعتماد دوطرفه با فرزندان در صورت بوجود آمدن مشکل در جهت حل کردن آن، از مواردی است که والدین باید در نظر بگیرند.

همچنین در حاشیه این کارگاه مجازی، از دانش‌آموزان برتر مسابقه نقاشی هفته ناجا با همت فرهنگسرای بعثت تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار