گام های اولیه بازگشایی تدریجی مدارس در منطقه 5 برداشته شد

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، در جلسه کمیته سلامت منطقه، ضمن تاکید بر نظارت دقیق تیم‌های بازدید کننده، الگوی بازگشایی آرام و تدریجی مدارس را سیاست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
گام های اولیه بازگشایی تدریجی مدارس در منطقه 5 برداشته شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، جلسه کمیته سلامت منطقه، با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش وپرورش منطقه ۵، داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی؛ ابوالقاسم زنگویی؛ معاون مالی، شریعتی؛ معاون آموزش متوسطه و سایر اعضاء کمیته سلامت منطقه، در سالن کنفرانس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای جلسه یداله شهبازبیگی، ضمن تبریک میلاد سراسر نور و سعادت حضرت ختمی مرتبت و میلاد باسعادت رئیس مذهب تشیع، امام صادق (ع)، از تلاش های صادقانه و متعهدانه کلیه همکاران فعال در زمینه بهداشت مدارس قدردانی کرد.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا با هدف اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان، ابتدا باید زیرساخت های بهداشتی مدارس آماده شود.

در این جلسه مصوب شد بازرسین منطقه برای بررسی درخواست مدارس جهت برگزاری کلاس‌های حضوری به مدارس اعزام شوند.

در ادامه شهبازبیگی افزود: مقتضی است مدیران مدارس مستندات خود، از جمله صورت جلسه کمیته بهداشت مدرسه را برای ارائه به همکاران ناظر آماده داشته باشند. این اقدامات حتی برای بازگشایی کوتاه مدت و یا بر اساس نوبت بندی دانش آموزان نیز لازم و ضروری است.

وی افزود: الگوی بازگشایی آرام و تدریجی مدارس، سیاست وزارت آموزش و پرورش است، همان طور که مصوبه ستاد ملی کرونا بر این مهم تاکید دارد. ضمن اینکه اصل بر سلامت دانش آموزان و تداوم بهبود فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار