رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی:

فصل جدید فعالیت‌هاى سازمان دانش‌آموزی بر مبناى سند تحول و بازمهندسى برنامه‌ها خواهد بود

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی خبر داد سند تحول و بازمهندسى برنامه‌ها، مبناى فعالیت‌هاى سازمان دانش‌آموزی در فصل جدید است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فصل جدید فعالیت‌هاى سازمان دانش‌آموزی بر مبناى سند تحول و بازمهندسى برنامه‌ها خواهد بود

حسین عباس‌زاده در نشست توجیهى-آموزشى معاونین پرورشى و کارشناسان سازمان دانش آموزى جنوب استان که در شهرستان میاندوآب برگزار شد، با اشاره به فعالیت هاى این مجموعه اظهار کرد: امسال برنامه هاى سازمان دانش آموزى با تغییرات گسترده و مشهود و البته تقویت شده برنامه ریزى شده اند و اجراى مطلوب این برنامه ها مورد انتظار و مطالبه جدى هستند.

وى گفت: در وضعیت امروزى جامعه باید فعالیت هاى تشکیلاتى و گروهى به صورت سازمان یافته مورد توجه قرار گیرند که سازمان دانش آموزى با توجه به تجربه و برنامه ریزى هاى موجود، یکى از بهترین و مهمترین مجرى هاى این مهم است.

عباس زاده ارتباط دانش آموزان با سایر ارکان هاى ستادى را داراى اهمیت خاص عنوان کرد و افزود:ارتباط همه سویه و تنگاتنگ دانش آموزان با مربیان، کارشناسان و مدیران ستادى یکى از وجه تمایز دانش آموزان عضو تشکل هاى دانش آموزى است؛ بخش هاى مختلف سازمان دانش آموزى زمینه هاى لازم براى تحقق این موضوع را با راهکارهاى مختلف فراهم مى آورند.

وى گفت: امروز نمایندگان مجلس دانش آموزى به عنوان مشاورین وزیر و مدیران کل آموزش و پرورش فعالیت می کنند و این ارتباط مستقیم دانش آموزان با مسولین از برکات سازمان دانش آموزى است.

وى براى برگزارى اردوهاى تشکیلاتى ابراز امیدواری کرد و گفت: اردوهاى تشکیلاتى یک مجراى بسیار با ارزش و مهم در موضوع مسولیت پذیری و شکل گیرى شخصیت دانش آموزان به حساب مى آید، امیدواریم که با اتمام دوران کرونایى اردوهاى پیشتازان به صورت استانى و ملى دوباره برپا شوند.

رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى در رابطه با بازمهندسى فعالیت هاى سازمان نیز گفت: امسال تغییرات سختارى مهمى در فعالیت هاى تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزى صورت گرفته و یک تحول بنیادین در این مجموعه محقق شده است، این موضوع باید به خوبى تبیین و در اختیار دانش آموزان و مربیان قرار گیرد؛ مدیران، معاونین،کارشناسان و مربیان این موضوع را با جدیت دنبال کنند، چراکه موضوع بازمهندسى تشکیلات پیشتازان مورد تأکید مقام معظم رهبرى نیز است.

عباس زاده گفت: امسال انتخابات مجلس دانش آموزى و همچنین مجامع دانش آموزان و مربیان را خواهیم داشت، استان آذربایجان غربى در طى سه دوره اخیر مجلس دانش آموزى داراى کرسى در هیئت رییسه بوده ، برنامه ریزى هاى مناطق و شهرستان ها نیز براى انتخابات به نحوى باشد که دانش آموزان با مستعد،علاقه مند و با مهارت در این مجرا قرا گیرند.

وى با قدردانى از میزبانى مطلوب آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب گفت: دوره هاى آموزشى-توجیهى برنامه هاى سازمان دانش آموزى در سه قطب شمال،مرکز و جنوب استان برنامه ریزى شده است، دوره مربوط به قطب مرکز استان طى روزهاى گذشته برگزار شده و قطب شمال استان نیز روز دوشنبه ٣ آبان برگزار خواهد شد؛ امروز نیز شهرستان ها و مناطق جنوب استان در دوره مربوط به جنوب استان حضور دارند، در این راستا از مدیریت و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب کمال تقدیر و تشکر را داریم.

عباس زاده در پایان گفت: برنامه هاى سازمان دانش آموزى مورد توجه و عنایت مدیرکل قرار دارد و از خانم منافى و مجموعه اداره کل آموزش و پرورش به پاس این حمایت ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار