رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:

شناسایی حدود 4 هزار مبتلا به کرونا و 41 فوتی در سیستان و بلوچستان طی یک ماه

زاهدان(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد ماه مهر در حالی در استان سیستان و بلوچستان به پایان رسید که 3 هزار و 986 بیمار مبتلا به کرونا در این ماه در سطح استان شناسایی شدند و متاسفانه 41 نفر به علت ابتلا به کرونا فوت کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی حدود 4 هزار مبتلا به کرونا و 41 فوتی در سیستان و بلوچستان طی یک ماه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: تعداد کل بیماران مبتلا به کووید 19 در سطح استان سیستان و بلوچستان از ابتدای پاندمی تاکنون به 127 هزار و 131 مورد و تعداد کل موارد مثبت فوت شده در سطح استان از ابتدا تا پایان مهرماه 1400 نیز به 2 هزار و 569 نفر رسید.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی کرونا در سیستان و بلوچستان بسیار شکننده است، گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم مشارکت در واکسیناسیون، کرونا از شرایط شکننده بهره خواهد برد و موج بعدی کرونا در استان آغاز خواهد شد

وی بر تشدید رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مرم تاکید کرد و افزود: کرونا در پاییز و زمستان خطرناک تر است. از مردم عاجزانه تقاضا می شود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و تاحد ممکن در منزل بمانند و در تجمعات و مراسمات شرکت نکنند و در صورت شرکت در این مراسمات فاصله اجتماعی بیش از یک و نیم متر را رعایت کنند و با باز کردن پنجره ها و در اتاق ها به تهویه هوای داخل اتاق ها و اماکن عمومی به طور ویژه توجه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار