معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند

رشت(پانا) - معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پوشش دو دز واکسن کرونا برای بیش از یک میلیون گیلانی خبر داد و گفت تاکنون بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از یک میلیون گیلانی هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده با اشاره به تسریع واکسیناسیون کووید ۱۹ در سطح استان اظهار کرد: تاکنون بیش از دو میلیون و ۸۶۳ هزار دز واکسن کرونا در گیلان تزریق شده است.

وی افزود: این تعداد شامل بیش از یک میلیون و ۸۴۹ هزار دز نوبت اول و بیش از یک میلیون دز نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ است که بدین ترتیب روند تکمیل واکسن(دو نوبت) برای رسیدن به ایمنی در سطح استان به سرعت در حال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: اگرچه روند واکسیناسیون به سرعت در حال اجرا و تکمیل است، اما رعایت پروتکل های اجتماعی مانند استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها از اهمیت بسیاری برای پیشگیری از ابتلا به کرونا برخوردار است.

حیدرزاده ابراز امیدواری کرد: با عبور از شرایط سخت شیوع بیماری و تداوم فرایند سریع واکسیناسیون و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش سرایت ویروس و ابتلا در سطح استان را در ماه آینده شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار