شنا قهرمانی جهان؛ غلامپور با رکوردشکنی جهانی شد

تهران (پانا) - سینا غلامپور با رکورد شکنی در ماده ۱۰۰ متر آزاد ورودی مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شنا قهرمانی جهان؛ غلامپور با رکوردشکنی جهانی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(جمعه) در دومین روز رقابت‌های جام جهانی شنا مسافت کوتاه قطر ملی پوشان شنا ایران با حریفان خود به رقابت پرداختند. این مسابقات ۲۹مهر تا ۱ آبان به میزبانی دوحه برگزار می‌شود.

در روز دوم این مسابقات صبح امروز(جمعه) ابتدا ابوالفضل سام و هومر عباسی دو شناگر جوان و آینده دار شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پشت به آب زدند. عباسی با ثبت زمان ۲۵٫۶۸ هفتم و سام با زمان ۲۵٫۷۶ هشتم شدند و هر دو شناگر عصر امروز در فینال این ماده با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در ادامه مهدی انصاری و علی سراوند برای رقابت با رقبای خود در ماده ۵۰ متر قورباغه استارت زدند. سراوند ۵۰ متر را در زمان ۲۸٫۵۹ شنا کرد و با ایستادن در جایگاه دهم راهی فینال شد. انصاری نیز با زمان ۲۹٫۲۳ به کار خود پایان داد.

سینا غلامپور، میتن سهران، هومر عباسی و علی جبلی چهار شناگر ایران در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد بودند. غلامپور روز دوم این رقابت ها را با درخشش آغاز کرد. سینا غلامپور در ماده ۱۰۰ متر آزاد با ثبت زمان ۴۸٫۶۰ علاوه بر جابجایی رکورد ملی این ماده ورودی مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی را کسب کرد. غلامپور با ثبت این زمان هشتم شد راهی فینال نیز شد. رکورد پیشین این ماده با زمان ۴۹٫۰۴ به نام خود غلامپور ثبت بود.

متین بالسینی و مهرشاد افقری عصر امروز(جمعه) مستقیم در فینال ماده ۲۰۰ متر پروانه به آب خواهد زد.

رقابت های فینال روز دوم مسابقات جام جهانی شنا مسافت کوتاه قطر عصر امروز(جمعه) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار