ابراهیم رئیسی در فرودگاه شهرستان پارس‌آباد؛

اردبیل مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی است

تهران (پانا) - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در هشتمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی وارد استان اردبیل شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، هواپیمای حامل رئیس‌جمهور صبح روز جمعه وارد فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، استاندار و مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در شورای اداری، و نشست خبری از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

سید ابراهیم رئیسی در فرودگاه شهرستان پارس‌آباد درباره اهداف سفر استانی به اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و از ظرفیت‌های مناسبی از جمله آب فراوان و خاک حاصلخیز برای کشاورزی برخوردار است و مصمم هستیم این ظرفیت‌ها را فعال کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیل چرخه ارزش افزوده از جمله برنامه‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی این استان است.

رئیسی همچنین استان اردبیل را مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: اردبیل نقش مهمی در ارتقای فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی را تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار