تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور در شهرستان نجف‌آباد

اصفهان(پانا) - برنامه تقدیر از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور ۱۴۰۰ در محل آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد با حضور مسئولین شهرستان و دانش‌آموزان رتبه آور و خانواده‌های آنها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور در شهرستان نجف‌آباد

این برنامه با حضور مسئولین شهرستان نجف آباد، مجتبی راعی فرماندار ویژه شهرستان،امامی شهردار، اعضای شورای اسلامی، قناعت کار رئیس اداره بهزیستی ، سرهنگ صادقی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، ابوترابی معاون شبکه بهداشت و درمان،نماینده اولیای دانش آموزان ، نماینده مدیران مدارس ،سیدرضا موسوی زاده معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش وپرورش نجف آباد و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

در ادامه جلسه رئیس آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام و موفقیت درخشان دانش آموزان نجف آباد در کنکور سراسری گفت: آمار قبولی های کنکور امسال بالغ بر ۲۰ نفر در پزشکی و دندان پزشکی همچنین قبولی های مهندسی و سایر رتبه های برتر خستگی را از تن مسئولان درآورده و زحمات دانش آموزان و کادر مدارس به بار نشسته است.

وی در پایان خطاب به تمام دانش آموزان به ویژه رتبه های برتر اظهار کرد: هرکجا که هستید و هرچقدر که توان دارید خدمتگزار کشور عزیزمان ایران باشید.
در ادامه برنامه فرماندار ویژه شهرستان این افتخار آفرینی و همراهی و همت دانش آموزان و خانواده ها را تبریک گفته و در ادامه بیان کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران به دست این نیروهای پرتلاش و انسانی است و نتیجه ارتقا و پیشرفت کشور در آینده همین دانش آموزان و نخبگان است.

راعی در ادامه خاطر نشان کرد: هرساله به این افتخارات افزوده می‌شود. همانطور که در سال گذشته شاهد ۱۱ نفر از دانش آموزان با رتبه های زیر ۱۰۰ بودیم و امسال این آمار به ۱۴ نفر رسیده است. از این بابت کمال تشکر از دانش آموزان و آموزش و پرورش شهرستان و مدیران و معلمان و خانواده ها را دارم.

وی در پایان به یاد شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: نجف آباد ۷۵۰ شهید دانش آموز داشته و می‌توان گفت که در این موضوع، رتبه یک کشور است.

در پایان برنامه با حضور مسئولین شهرستان از تمامی رتبه آوران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگار:فاطمه سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار