مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

اصلی‌ترین رسالت پژوهش‌سراها، هدایت دانش‌آموزان به سمت استعدادهای آنها است

قرچک(پانا) - از 70 دانش‌آموز نخبه علمی و پژوهشی فعال در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان قرچک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کارشناسان و اساتید علمی تجلیل و تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین رسالت پژوهش‌سراها، هدایت دانش‌آموزان به سمت استعدادهای آنها است

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه مراسم تجلیل‌ از دانش‌آموزان نخبه علمی، پژوهشی گفت: منطقه قرچک توانست با کمبود امکانات، آثار و پژوهش‌هایی فاخر در سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری کسب کند‌.

وی با مطرح کردن خبری خوب برای دانش‌آموزان نخبه علمی اظهار کرد: با همکاری مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در آینده‌ای نزدیک، تجهیز و ارائه فعالیت‌های علمی و پژوهشی در قالب پژوهش‌سرای سیار یا اتوبوس علمی رونق بسیار چشمگیری خواهد گرفت و همه دانش‌آموزان ما در مناطق مختلف شهرستان اعم از مدارس روستایی از این امکانات بهره‌مند خواهند شد.

وی ماموریت اصلی در آموزش و پرورش را توجه و حمایت از دانش‌آموزان به‌ویژه نخبه‌های علمی،پژوهشی دانست و تصریح کرد: قرچک در هر عرصه‌ای استعدادهای ناب و بی‌نظیری دارد و ضروری است که امکانات در شأن و منزلت این دانش‌آموزان قرار گیرد؛ زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران زمین هستند.

داورزنی در ادامه با اشاره به اینکه اصلی‌ترین رسالت پژوهش‌سراها، هدایت دانش‌آموزان به سمت استعدادهای آنها است تاکید کرد: به حمد الهی امروز با تلاش‌های همکاران شهرستان و مدیران موفق پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی‌ باقرالعلوم(ع) شاهد درخشش بی‌نظیر بیش از ۷۰ دانش‌آموز نخبه شهرستان قرچک در سطح منطقه، استان و کشور در موضوعات مختلف از جمله نانو، زیست فناوری، کامپیوتر، دست‌سازه‌ها، گیاهان دارویی و بسیاری رتبه هستیم که این برای خانواده بزرگ فرهنگی شهرستان قرچک مایه مباهات و افتخار است.

داورزنی در ادامه از اولیای پیگیر دانش‌آموزان تشکر کرد و در این خصوص گفت: استان یزد در اغلب موارد رتبه‌های بسیاری در کنکورهای سراسری را دارا است و این به سبب پیگیری اولیای آنان است؛ به حمد الهی شاهد موفقیت‌های چشمگیرتر با وجود اولیای این منطقه و دانش‌آموزان مستعد این منطقه خواهیم بود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار