رئیس‌جمهور فردا به اردبیل سفر می‌کند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد که رئیس جمهوری در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه سفر یک روزه به این استان خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهور فردا به اردبیل سفر می‌کند

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل گفت: در این سفر رئیس جمهوری از برخی پروژه‌های عمرانی استان بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

وی بیان کرد: جلسه شورای اداری استان نیز با حضور رئیس جمهوری برگزار شده و وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسایل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارایه خواهند کرد.

عاملی اظهار کرد: در این سفر تلاش می‌شود تا مطالبه‌های استان در بخش راه، راه آهن، کشاورزی، آب و دیگر طرح‌های اقتصادی و عمرای مهم مطرح شده و تصمیم‌های مقتضی از سوی هیات دولت برای تسریع در اجرا و تکمیل آن‌ها برداشته شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تاکید رئیس جمهور بر دیدارهای مردمی و شنیدن درد دل آنهاست، بیان کرد: به تناسب موقعیتی که در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان فراهم خواهد آمد، این دیدارها نیز به انجام می‌رسد.

عاملی ادامه داد: در دو هفته اخیر با تلاش مدیران و مسئولان استان در کنار جمع‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی سعی شده تا اولویت این طرح‌ها در حوزه تأمین آب شرب، تکمیل تصفیه‌خانه‌ها، اکتشاف معادن، حوزه راه، راه آهن، توسعه گلخانه‌ها، دامپروری، طرح‌های صنعتی و... با همراهی معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون اول مورد توافق قرار گرفته و نسبت به تأمین اعتبار برای این پروژه‌ها در سال جاری و بودجه سال آینده پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: 10 مجتمع آبرسانی در مناطق مختلف استان در حال احداث است که آب 750 روستای استان را تأمین می‌کند که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها مشکلات آب روستایی رفع شود.

استاندار اردبیل ضرورت تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پایاب سد خداآفرین و همراهی بانک‌های عامل را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه‌ای یادآور شد و تصریح کرد: اصلی‌ترین دغدغه مسئولان استان حل مشکل بیکاری جوانان و در کنار آن موافقت مسئولان امر در راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری، تکمیل پایاب سدها، آسفالت راه‌های روستایی و توسعه بزرگراه‌ها و همچنین تأمین زیرساخت‌های بخش گردشگری و تقویت مناطق نمونه گردشگری است که در این راستا هدف‌گذاری‌ها به شکل مناسب انجام شده است.

عاملی افزود: در این سفر 8 تن از وزرا و معاونین رئیس جمهوری در شهرستان‌های مختلف استان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار می گیرند.

بر همین اساس قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های سرعین و نیر، وزیر راه و شهرسازی در شهرستان‌های اردبیل و نمین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اصلاندوز مغان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد، وزیر نیرو در شهرستان‌های خلخال و کوثر، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان گرمی و انگوت، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله‌سوار و معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری در شهرستان مشگین شهر حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار