انجمن‌های اولیا و مربیان برتر استان قم تجلیل شدند

قم(پانا) - همزمان با هفته بزرگداشت «پیوند اولیا و مربیان» انجمن‌های اولیاء و مربیان برتر استان قم طی مراسمی در تالار خانه معلم قم تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن‌های اولیا و مربیان برتر استان قم تجلیل شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، همزمان با هفته بزرگداشت «پیوند اولیا و مربیان» انجمن های اولیاء و مربیان برتر استان طی مراسمی در تالار خانه معلم قم تجلیل شدند.
حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیر کل آموزش پرورش استان قم طی سخنانی در این مراسم، با قدردانی از زحمات انجمن اولیا و مربیان مدارس استان اظهار کرد: اگر اولیا محترم که به عنوان رکن مدارس هستند و در قالبی به عنوان انجمن اولیا انتخاب می شوند، در مدارس حضور نداشته باشند بازوان توانمند مدارس را از دست خواهیم داد.
وی افزود: مهمترین علت توفیق در زمینه های مختلف در یک فضای آموزشی، همراهی مدیر در کنار انجمن اولیا و همچنین همراهی انجمن اولیا در کنار کادر مدارس است.
مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه فرزندان این سرزمین به عنوان سرمایه های انسانی هستند، تصریح کرد: لازم است این سرمایه های بزرگ در نظام تعلیم و تربیت با تلاش و همدلی خانه و مدرسه به سرمایه اجتماعی تبدیل شوند.
در ادامه «نورعلی عباسپور» مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس در مراسم حضور داشت، با تشکر از تلاش های انجمن های اولیا و مربیان در شرایط شیوع ویروس کرونا بیان کرد: بالغ بر 750هزار عضو شورای انجمن از نمایندگان اولیا داریم که نه تنها جمعیت بلکه ظرفیت بی نظیری است که در خدمت نظام تعلیم و تربیت کشور است.
وی با بیان اینکه قریب به 30 میلیون عضو مجمع اولیا و مربیان در کشور هستند، افزود: این جمعیت ظرفیت و توانمندی عظیمی است که می شود با ساختار های مناسبی کیفیت کار انجمن ها را افزایش داد.
عباسپور در ادامه بر نقش خانواده در مدارس تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس اگر خانواده را در همراهی با جریان تعلیم و تربیت موثر می‌دانند باید جایگاه خانواده را در مدارس تعریف کنند و برنامه مدونی طرح ریزی کنند.
این مراسم همزمان از شبکه شاد پخش شد و در پایان، انجمن های اولیا و مربیان برتر استانی - وزارتی مدارس استان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار