درس تفکر و سبک زندگی در کلاس‌های هفتم و هشتم از اهمیت بالایی برخوردار است

تهران(پانا) - مسئولیت هشتمین دوره از دبیرخانه جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی بر عهده استان بوشهر است و مسئولیت نهمین دبیرخانه گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی بر عهده استان یزد خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
درس تفکر و سبک زندگی در کلاس‌های هفتم و هشتم از اهمیت بالایی برخوردار است

سعدی زارع‌شاهی رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و مهمان شهرستان‌های تهران در گفت گو با پانا گفت: «نقشی که دبیرخانه گروه های آموزشی در بحث درس تفکر و سبک زندگی می‌تواند داشته باشد این است که در بحث آموزش تمام مدرسین تفکر و سبک زندگی کلاس‌های هفتم و هشتم، باعث تقویت عملکرد مدرسین این حوزه شوند، همچنین از دیگر نقش‌های این دبیرخانه، نظارت بر عملکرد مدارس از طریق استان‌ها است.»

وی ادامه داد: «ما تلاش خواهیم کرد از آخرین روش‌های علمی و معرفی استان‌های برتر به استان های دیگر و حتی شهرهای دور از مرکز مثل روستاها به استان های دیگر را معرفی کنیم. درس تفکر و سبک زندگی در کلاس های هفتم و هشتم درس بسیار مهم و دارای اهمیت بالایی است. اگر معلمین و مدیران به اهمیت این درس پی ببرند قطعا به این درس اولویت خواهند داد.»

زارع‌شاهی اظهار کرد: «این درس در زندگی روزمره و آینده دانش‌آموزان تاثیر بالایی دارد و باعث یادگیری مهارت زندگی است و بسیاری از روش‌های تفکری دانش‌آموز را در برابر مشکلات تقویت می‌کند.»

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار