پیوند ناگسستنی اولیاء دانش‌آموزان و مدرسه

جوادآباد(پانا) - جلسه پیوند اولیا و مربیان با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه جوادآباد، مدیران و جمعی از برترین‌های انجمن اولیا مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیوند ناگسستنی اولیاء دانش‌آموزان و مدرسه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش جواد آباد در این جلسه نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه جوادآباد بیان کرد: انجمن اولیا و مربیان، منتخبی از پدران و مادران دانش‌آموزان، به همراه مربیان مدرسه است که با هدف تلاش و همکاری در راه پیشبرد امور آموزش و پرورش دانش‌آموزان تشکیل می شود.

وی افزود: جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش درست کودکان و نوجوانان، در گرو هماهنگی و کوشش دوسویه خانه و مدرسه است. چنانچه پدر و مادری مسئولیت آموزش و پرورش تربیت فرزند خود را فقط به مدرسه واگذار کنند و از نیازهای تربیتی فرزند خویش بی‌خبر بمانند، نمی توانند امیدوار باشند که فرزندشان هیچ گونه کمبود یا مشکلی نخواهد داشت.

خسروی ادامه داد: رشد شخصیتی و تحصیلی دانش‌آموزان، پیش از هر چیز، مستلزم برخورداری آنان از فضایی متعادل و هماهنگ در خانه و مدرسه است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه جواد آباد گفت: انجمن اولیا و مربیان باید با هدف آگاه کردن اولیا به مسائل دینی، تربیتی، اخلاقی و مشاوره با آنان در هماهنگ کردن روش‌های تربیتی و آموزشی در محیط خانه و مدرسه، ایجاد پیوندهای عاطفی، اخلاقی و انسانی بین اولیاء دانش‌آموزان و مربیان مدرسه و پیشرفت دانش‌آموزان در مسائل تربیتی و تحصیلی، تشکیل شود.

در پایان از فعالین انجمن اولیا و مربیان مدارس تقدیر شد.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار