مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در پیامی هفته وحدت را تبریک گفت

ارومیه(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در پیامی هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در پیامی هفته وحدت را تبریک گفت

در پیام مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذاب"

وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است. پیامبر(ص)
هفته‌ وحدت به مناسبت ولادت رسول اکرم حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده پروردگار است، پیام‌آوری که هرچه ناملایمتی به او شد با ابراز مهر و محبت، جذبه ای بخشید که همگان بسوی او روی آوردند تا اخلاق و مهرورزی بعنوان یکی از پایه های اساسی دین مبین اسلام در بین مردم جهان شناخته شود. حضرت محمد(ص) پیامبری بود که وحدت امت اسلامی را از راهبرد‌های بنیادین اقتدار امت اسلامی قرار داد و اقتدار و استقلال مسلمین را به ارمغان آورد و سلاله وی، حضرت امام جعفر صادق (ع) نیز بعنوان موسس مذهب جعفری در سال 83 هجری قمری برای هدایت و راهنمایی مردم، پرچم ولایت را به دست گرفتند تا مردم را از دریای علم و معرفت سیراب کنند.

این ایام مقدس نشانگر اتحاد مسلمانان است که با دست همبستگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می‌گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم(ص) وحدت خود را حفظ می‌کنند و در سایه امامت و ولایت، راه صراط جمهوری اسلامی را می پیمایند.

اینجانب ضمن تبریک این ایام بزرگ و روح بخش به تمام مسلمانان جهان، هفته‌ وحدت را که خنثی کننده‌ توطئه‌ دشمنان، درمسیر تفرقه افکنی است گرامی داشته و برای رهروان صدیق دین محمدی و رهپویان طریق حق از خداوند منان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار