کارگروه رصد و پایش مرغ زنده و گوشت مرغ در نیشابور تشکیل شد

نیشابور(پانا) - رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور، از تشکیل کارگروه رصد و پایش مرغ زنده و گوشت مرغ، با هدف کنترل تامین مرغ شهرستان نیشابور و مشهد در محل کشتارگاه سیمرغ هرم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه رصد و پایش مرغ زنده و گوشت مرغ در نیشابور تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی نیشابور، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در حاشیه بازدید شبانه از کشتارگاه سیمرغ هرم این شهرستان در کارگروه رصد و پایش گفت: هدف از تشکیل این کارگروه ، کنترل تامین مرغ شهرستان نیشابور و مشهد است و تذکرات لازم به کشتارگاه و کشتارکن ها و همچنین تعاونی مرغداران در راستای اجرایی شدن دستورالعمل‌های جدید توزیع گوشت گرم مرغ داده شد.

محمدعلی فرهمندراد افزود: بر اساس جدول جدید برش شهرستانی تامین گوشت مرغ روزانه استان، کشتارگاه و سایر اعضای کمیته رصد و پایش باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی یادآور شد: قطعه بندی گوشت مرغ خارج از نیاز شهرستان غیرمجاز است و از کشتارگاه ها و کشتارکن ها خواست که به توزیع گوشت مرغ بصورت کامل مبادرت کنند.

فرهمندراد همچنین بر پیگیری تعهدات مرغداران جهت تحویل گوشت و تخم مرغ با قیمت مصوب به بازار و نقش پررنگ تر دامپزشکی در این امر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار