رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد:

ساماندهی 40‌ هزار کلاس درس نیمه‌تمام در کشور

تهران(پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت با توسعه مشارکت خیرین و افزایش 300 درصدی ردیف اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، 40‌ هزار کلاس درس نیمه‌تمام ساماندهی شده که بخشی از آنها تکمیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی 40‌ هزار کلاس درس نیمه‌تمام در کشور

ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در مراسم تقدیر از برگزیدگان پویش به رنگ مدرسه اظهار کرد: اقدام خیرخواهانه در راستای توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی که توسط شرکت صنعتی میهن در حمایت از این پویش صورت گرفته بیانگر درک اهمیت حوزه تعلیم و تربیت در نگاه مدیران گروه میهن است که امیدواریم شرکت‌ها و صنایع دیگر نیز به این حوزه ورود کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه 56 هزار نفر از کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با ارسال نقاشی‌های خود در این پویش شرکت کردند، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی بسیار زیبا و پسندیده‌ای است که فرزندان ما با آثار و نقاشی‌های خود به امر مدرسه‌سازی کمک و نقشی بسیار مهم در این عرصه ایفا کردند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به تعهد سه هزارمیلیارد تومانی خیرین در سال گذشته گفت: با توسعه مشارکت خیرین و افزایش 300 درصدی ردیف اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توانستیم 40 هزار کلاس درس نیمه‌تمام را ساماندهی کنیم که بخشی از آنها تکمیل شده است.

فاطمه مهاجرانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در سخنانی به اجرای طرح «آجر به آجر» و پویش «به رنگ مدرسه» با هدف توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در امر مدرسه‌سازی پرداخت و کودکان شرکت کننده در این پویش را «خیرین مدرسه‌ساز» دانست که تاثیرات این اقدام آنها می تواند نتایج بسیار خوبی در جامعه و آینده داشته باشد.

مجید تالاری، مدیر مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنعتی میهن که حامی مالی این پویش است نیز بیان کرد: تاکنون 110 مدرسه در 18 استان کشور با مشارکت گروه صنعتی میهن ساخته شده و این روند به منظور ساخت مدرسه در تمام استان‌های کشور ادامه دارد.

وی ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و سرمایه‌گذاری برای ساختن آینده روشن فرزندان این مرز وبوم را از اهداف گروه صنعتی میهن در حمایت از اجرای پویش «به رنگ مدرسه» برشمرد.

طی مراسمی در محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از کودکان و دانش آموزان برگزیده استان تهران در پویش «به رنگ مدرسه» با حضور ناصر قفلی رئیس و محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و تاتلاری مدیر مسئولیت‌های اجتماعی گروه صنعتی میهن تقدیر شد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار