آیین تقدیر از رؤسای انجمن‌های اولیا و مربیان برتر مازندران برگزار شد

ساری (پانا)-همزمان با برگزاری آیین ملی هفته پیوند اولیا و مربیان، مراسم تقدیر از رؤسای برتر انجمن‌های اولیا و مربیان برتر استان مازندران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تقدیر از رؤسای انجمن‌های اولیا و مربیان برتر مازندران برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران؛ آیین ملی بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به صورت وبینار و حضور ویدئوکنفرانسی استان ها برگزار شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی ملی نهاد تعلیم و تربیت و نهاد رسانه را دو متغیر مهم و تأثیرگذار در جامعه دانست و گفت: فلسفه و هدف خلقت تربیت و غایت تربیت نیز عبادت خالق است، از همین رو دستگاه تعلیم و تربیت دستگاهی بسیار مهم در هر جامعه بوده و بالاترین سرمایه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت، انجمن اولیا و مربیان است.

همزمان با برگزاری این همایش ملی، آیین تقدیر از رؤسای انجمن های اولیا و مربیان برتر استان با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش و قرائی رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان استان در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم، انجمن اولیا و مربیان را بازوان توانمند و پرتوان آموزش و پرورش خواند و گفت: در سطح کشور بیش از ۷۵۰ هزار عضو انجمن اولیا و مربیان داریم که تقریباً با تعداد معلمان کل کشور برابری می کند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل افزود: آموزش ۲۵۰ هزار اولیای دانش‌آموز در مازندران در قالب کارگاه های مختلف برگزار شد و تأکید داریم تا کل اولیای دانش‌آموزان استان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گیرند.

علیرضا سعدی پور عنوان کرد: مراکز مشاوره بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش در استان وجود دارد که می توانیم از ظرفیت این مشاوران به عنوان مدرسان آموزش خانواده بهره مند گردیم.

این مقام مسئول با تأکید بر این که بهسازی سرویس های بهداشتی در اولویت کارهای انجمن اولیای مدارس به عنوان اولین دستورکار قرار گیرد گفت: بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی سرویسهای بهداشتی مدارس استان اختصاص یافت که امیدواریم با مشارکت بیشتر اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس، مشکل سرویس های بهداشتی نامناسب و آبخوری های مدارس را برای همیشه حل کنیم.

در پایان این مراسم از سه رئیس انجمن اولیا و مربیان برتر استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار