صبح امروز در دبیرستان علامه حلی ۴ انجام شد

بازدید مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر تهران از مراحل برگزاری جشنواره جوان خوارزمی

تهران(پانا) - امروز از جشنواره کشوری خوارزمی توسط مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 به همراه کارشناس مسئول پژوهشسراهای دانش‌آموزی شهر تهران بازدید به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر تهران از مراحل برگزاری جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جشنواره کشوری جوان خوارزمی بخش مصاحبه حضوری با حضور دانش آموزان در دبیرستان علامه حلی 4 منطقه 2 در حال برگزاری است.

به همین مناسبت امروز مدیر آموزش و پرورش منطقه2 به همراه کارشناس مسئول پژوهشسراهای دانش آموزی شهر تهران و معاون متوسطه منطقه از جشنواره کشوری خوارزمی بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است بخش دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی هر ساله با هدف شناسایی، معرفی و پرورش استعدادهای دانش‌­آموزی کشور در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با پژوهش و شیوه‌های خلاق در حل مساله، ایجاد زمینه­‌های لازم پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین آنان توسط سمپاد برگزار می­‌شود که در آن هدایت و حمایت مادی و معنوی از طرح­‌های موفق و نوآوری‌های بومی دانش‌آموزان و آماده‌­سازی نسل جوان برای ورود به عرصه‌­های علمی، پژوهشی و فنی مورد توجه قرار دارد.

گروه های علمی این دوره از جشنواره شامل این موارد است. برق و الکترونیک، کامپیوتر مکاترونیک مکانیک عمران و معماری علوم زیستی و پزشکی کشاورزی و منابع طبیعی فیزیک و نجوم شیمی علوم اجتماعی و روان‌شناسی، ریاضی، هنر، علوم دینی و قرآن­‌پژوهی، سلول­های بنیادی، فناوری نانو، زبان و ادبیات فارسی و علوم شناختی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار