مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

تکلیف ما نهادینه‌کردن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها و جامعه است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر جامعه است که جایگزین ندارد. بنابراین باید با آموزش صحیح از نیروی انسانی نسل آینده صیانت کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف ما نهادینه‌کردن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها و جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران؛ نشست عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با همکاران حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق 19 گانه شهر تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

فولادوند در دیدار با همکاران حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق 19 گانه شهر تهران که در محل سالن کنفرانس شهید جهرمی برگزار شد؛ اظهار کرد: تکلیف و وظیفه ما نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده ها و جامعه است.
مدیرکل آموزش و پرورش تهران در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) با اشاره به اینکه تکلیف و وظیفه ما نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده ها و جامعه است، افزود: اگر امروز برای بازگشایی مدارس نیاز به تلاش و همت مضاعف داریم بخشی از آن به خاطر عدم نهادینه شدن فرهنگ اهمیت به سلامتی و تندرستی در جامعه است که زین پس ما به عنوان متولیان آموزش می بایست به این امر مهم اهتمام ورزیم.
وی افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر جامعه است که جایگزین ندارد، بنابراین ما مسئول هستیم که با آموزش صحیح از نیروی انسانی نسل آینده مان صیانت کنیم. امروز وظیفه ما بخشی پیشگیری و توانمندسازی و بخشی درمان معضلات است که به حول و قوه الهی با حساسیت معاونین پرورشی و تربیت بدنی و همه همکاران این امر محقق خواهد شد.
در ابتدای این نشست صمیمی حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک هفته وحدت و روز تربیت بدنی از تلاش های یک ساله همکاران در شرایط سخت کرونایی و پیگیری های همه جانبه آنها تشکر و قدردانی کرد و خواستار توجه به امر اولویت های بازگشایی مدارس بطور خاص شد.
در ادامه کرمعلی ایرجی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی با تبریک روز ورزش و هفته تربیت بدنی، پس از ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده این اداره در دوران شیوع بیماری کرونا، مراحل اجرای بسته تحولی سواد حرکتی را به اختصار به همکاران متذکر شد و خواستار عنایت ویژه همکاران در جهت حسن اجرای این طرح شد.
پس از آن منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی نیز به تشرح فعالیت های انجام شده سال گذشته پرداخت و در انتها از همکاری تمامی مناطق در انجام واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان قدردانی کرد.
در پایان این نشست رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران هم با تبریک هفته وحدت و هفته تربیت بدنی نسبت به حساسیت بر امر صدور مجوز بازگشایی مدارس تاکید کرد و از زحمات تمامی همکاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار