معرفی داور اصلی بخش کارگردانی جشنواره نوجوونیم

تهران(پانا) - داور اصلی حوزه هنری در بخش کارگردانی جشنواره نوجوونیم، با شعار من نیز پای کار نوجوانان هستم، در کنار سایر داوران اصلی دست به کار شده است تا با تجربه و کشف استعدادها راه را برای نوجوانان مستعد و کوشا در این عرصه باز کند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی داور اصلی بخش  کارگردانی جشنواره نوجوونیم

جشنواره نوجوونیم تنها جشنواره‌ای است که آثار ارسالی نوجوانان از تشکل‌های مختلف نوجوانی با سلیقه و انتخاب خود نوجوان وارد مرحله داوری اصلی شده است، این جشنواره از تابستان ۱۴۰۰ با دریافت ۳۵۰۰ اثر از نوجوانان تشکل‌های مختلف نوجوانی و داوری توسط ۳۰ نفر از نوجوانان منتخب و فرهیخته آغاز به فعالیت کرد و به مرحله داوری اصلی راه یافت.

غلامرضا رمضانی داور اصلی حوزه هنری در بخش کارگردانی است که او نیز همانند سایر داوران اصلی جشنواره، با شعار من نیز پای کار نوجوانان هستم، در کنار سایر داوران اصلی دست به کار شده است تا با تجربه و کشف استعدادها راه را برای نوجوانان مستعد و کوشا در این عرصه باز کند.

غلامرضا رمضانی کارگردان سینما و تلویزیون و متولد ۱۳۳۹ است، او در سال ۱۳۷۴ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و اثر مهم او در این سال، فعالیت در سریال "بهاران در بهار" محسوب می‌شود، "مادربزرگ ها" و "فرار از اردو" از جمله فیلم‌های کارگردانی شده اوست.

با اینکه غلامرضا رمضانی را بیشتر به عنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. او علاوه‌ بر کارگردانی به‌ عنوان نویسنده، طراح صحنه، طراح لباس، تدوینگر و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

مهم‌ترین آثار این داور در حرفه‌ نویسندگی، فیلم فرار از قلعه رودخان، فیلم فرار از اردو، فیلم همبازی، فیلم سفر مرگ، فیلم سبز کوچک، فیلم قفل ساز، فیلم بازی، فیلم چرخ، سریال بهاران در بهار، فیلم عبور از تله و فیلم راز چشمه‌ی سرخ و در حرفه‌ طراحی صحنه، فیلم فرار از اردو، فیلم سبز کوچک و فیلم حیات، در حرفه‌ طراحی لباس، فیلم حیات، در حرفه‌ تدوینگری، فیلم سهند دریا و در حرفه‌ بازیگری، فیلم گودال است.

با اختتامیه جشنواره مصادف با هفته ملی نوجوان از ۸ تا ۱۳ آبان ماه، نوجوانان برگزیده این حوزه و عرصه نیز به معرفی عموم قرار خواهند گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار