دبیر تربیت بدنی دبیرستان دکتر حسابی چناران تقدیر شد

چناران(پانا) - مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران از برگزاری مراسم تقدیر از دبیر تربیت‌بدنی دبیرستان های دکتر حسابی 2 چناران به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش با حضور مشاور مذهبی و دبیران دبیرستان دکتر حسابی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر تربیت بدنی دبیرستان دکتر حسابی چناران تقدیر شد

مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 چناران در گفت وگو با پانا گفت:«به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش از زحمات دبیر تربیت بدنی دبیرستان دکتر حسابی 2 چناران با حضور عوامل اجرایی و دبیران دبیرستان در محل دبیرستان تقدیر شد.
علیرضا طایفی توجه به امر ورزش و تربیت بدنی در سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را غیرقابل انکار دانست و افزود: «در روزهای کرونایی که شرایط برای حضور در مدارس کمرنگ تر شده است، مربیان ورزش با تهیه و تولید فیلم و محتوای ورزشی دانش آموزان را با سبک زندگی، ورزش و تفریحات سالم آشنا می کنند.»
در این مراسم حجه السام والمسلمین زید آبادی مشاور مذهبی دبیرستان گفت:«انسان از نظر خلقت برترین مخلوقات است که در نتیجه تربیت جسمی و روانی می تواند به مرحله کمال دست یابد.»
وی گفت: «سلامت جسمانی و روحی و روانی لازمهٔ حیات طیبه است و تربیت بدنی می تواند بخشی از رسالت حفظ حیات زیستی انسان را بر عهده بگیرد. حفظ سلامتی ابعاد مختلفی دارد که بخشی از آن از طریق فعالیت بدنی و حرکت تأمین می شود. هر جا حیات و زندگی وجود دارد، حرکت هم هست، حرکت حاصل تعامل پیچیده و برآیند هماهنگی های جسم و ذهن و روح و روان فرد است.»
در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به یوسف محمدزاده دبیر ورزش اهدا شد. همچنین در این مراسم از یکی از دبیران زحمتکش دبیرستان علی اکبر شجاع دبیر علوم تجربی دبیرستان دکتر حسابی چناران نیز تقدیر شد.

خبرنگار: امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار