کشف 217 کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

ارومیه(پانا) - فرمانده انتظامی مهاباد خبر داد میزان کشف انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال در این شهرستان با رشدی ۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۱۷ کیلوگرم رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف 217 کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

به گزارش فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امسال همچنین با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ۸۴ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه قبل ۶۰ درصد بیشتر است.

وی ادامه داد: در همین مدت ۱۲۱ معتاد متجاهر نیز در قالب اجرای ۳۰ طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف جلوگیری از سرقت‌های خُرد و خرید و فروش مواد مخدر در سطح این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیاز به یک برنامه ریزی بلند مدت دارد، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته نیز ۱۰ واحد قلیان سرا در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و همچنین مبارزه با مواد مخدر پلمب شده است.

توحیدی اضافه کرد: از ابتدای امسال ۱۵ دستگاه مرتبط با مواد مخدر شامل٧ دستگاه سواری و٨ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار