در گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی شهر تهران بیان شد:

فرهنگیان در کلاس‌های مجازی در ایام کرونا حماسه آفریدند

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی بیان کرد همکاران فرهنگی در کلاس‌های مجازی در ایام کرونا حماسه آفریدند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان در کلاس‌های مجازی در ایام کرونا حماسه آفریدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی همراه با کارشناس مسئولان مناطق نوزده گانه شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل، سعید ربوشه؛ معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران و ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در اردوگاه ابوذر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.
فولادوند در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت ختمی مرتبت و با آرزوی اینکه همه ما پیرو واقعی پیامبر عظیم الشان باشیم اظهار کرد: در حضور خادم ترین واحد آموزش و پرورش یعنی معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان مقطع ابتدایی شهر تهران هستیم و در اینجا از همه شما عزیزان برای زحماتی که برای تعلیم و تربیت می کشید تشکر می کنم.
وی افزود: در دوران بحران کرونا همکاران اداری آموزش ابتدایی، مدیران مدارس و همکاران فرهنگی ما در سر کلاس های درس و فضای مجازی در ایام شیوع کرونا حماسه آفریدند، کار شما عزیزان امید به زندگی را در جامعه زنده کرد و زحمات شما در ایام کرونا کمتر از زحمات کادر درمان نیست، البته باید اشاره کرد اولیا نگران بازگشایی مدارس هستند که قابل درک است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه گفت: بسیاری از دانش آموزان هنوز مدرسه را لمس نکردند و این ضربات جبران ناپذیری به دستگاه تعلیم و تربیت وارد کرده و اگر نتوانیم این وقفه را جبران کنیم این نسل دچار مشکل و بحران خواهد شد که مهندسی و طراحی و عملیاتی کردن آن برای جبران این وقفه با دستان شما عزیزان باید انجام شود.

وی همچنین گفت: مدرسه تلویزیونی کار بزرگی بود و باید قدردان باشیم و آموزش و پرورش شهر تهران وظیفه ای سنگین در اجرای مدرسه تلویزیونی ایران بر عهده دارد.

فولاوند در ادامه افزود: برای بازگشایی مدارس لازم است کمیته سلامت را در مناطق و مدارس تشکیل دهید و در صورت لزوم و با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به صدور مجوز آموزش حضوری دانش آموزان اقدامات لازم صورت گیرد و البته شاه بیت این کار توجیه خانواده هاست که باید با عقلانیت با خانواده ها صحبت و گفتگو کرد تا روند بازگشایی آرام و تدریجی انجام شود.
در پایان جلسه مدیرکل آموزش و پرورش در قالب پرسش و پاسخ به سوالات همکاران پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار