با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت

آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی و توانمند‌سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کشور

تهران( پانا) - افتتاحیه چهارمین دوره آموزش و توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حرم امام‌خمینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی و توانمند‌سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کشور

چهارمین دوره توانمند‌سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز، با حضور رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز ادارات کل استان‌ها، کارشناسان مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور، در حرم مطهر امام خمینی(ره) و همزمان بصورت پخش زنده در شبکه شاد و شبکه‌های مجازی برگزار شد.

این دوره به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور اساتید متخصص در قالب کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار شد.

سید‌ مجتبی هاشمی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آیین افتتاحیه این دوره ضمن تشکر و خوشامدگویی به مهمانان سراسر کشور و کارشناسان قرآن، عترت و نماز کشور، اظهار کرد: با تلاش همکاران استان و هماهنگی مسئولان وزارتی و دعوت از اساتید برجسته قرآنی و فرهنگی، خدمت شایسته ای در جهت ارتقا فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کشور ایفا کنیم.

وی برگزاری چنین دوره‌ آموزشی را سبب افزایش همبستگی در برنامه و حرکت های فرهنگی در کشور و نیز ارتقادهی بهتر برنامه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و آن را موجب افزایش وحدت رویه در حرکت‌های فرهنگی در کشور، همچنین جهت‌گیری بهتر برنامه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد.

قابل ذکر است این دوره آموزشی 26 لغایت 28 مهر با حضور رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز ادارات کل استان‌ها در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و همزمان به صورت پخش زنده از شبکه شاد و شبکه‌های مجازی، کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور نیز شرکت خواهند داشت.

خبرنگار دانش‌آموز : نازنین زهرا اقاجانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار