اجرای ۶۸۵ برنامه گرامیداشت هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت ۶۸۵ ویژه برنامه مختلف گرامیداشت هفته ملی کودک در این استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۶۸۵ برنامه گرامیداشت هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، معصومه هادی اظهار کرد: این ویژه برنامه ها در قالب کتابخوانی، شعرخوانی، نمایش، سرود، بازی، فیلم در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و نجوم برای کودکان و نوجوانان استان بوده است.

وی بیان کرد: حضور واحد سیار در نمازهای جمعه، عضویت رایگان در مراکز کانون، برگزاری مسابقه نقاشی خانواده من، بازدید از خانه‌های حمایت از کودکان دادگستری، نشست تخصصی والدین با رویکرد کرونا، نشست تخصصی قصه گویی مادران، جشن برای مدارس حاشیه شهر و کودکان کار، مسابقه عکس "من در کجای ایرانم"، رونمایی از کتاب مربیان و اعضا، معرفی شخصیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی استان، برنامه ویژه برای کودکان بدون شناسنامه، ویژه برنامه برای کودکان دارای نیازهای ویژه و کودکان کار از برنامه های هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان بود که با همکاری سایر ادارات انجام شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: هدف از اجرای این برنامه ها توجه به حقوق کودکان، ارزش گذاشتن به آنان و افزایش اعتماد به نفس در نسل آینده جامعه بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته از برگزیدگان ملی و بین المللی در بخش‌های نقاشی، انیمیشن، شعر و سرود قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار