صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا

آجورلو می‌تواند آرامش را به استقلال تزریق کند؛ به روزهای خوب استقلال امید دارم

تهران (پانا) - پیشکسوت و مربی سابق استقلال تهران معتقد است با حضور مصطفی آجورلو آرامش به این تیم برگشته و می‌توان به فصل جدید این باشگاه امیدوار بود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آجورلو می‌تواند آرامش را به استقلال تزریق کند؛ به روزهای خوب استقلال امید دارم

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت استقلال در آستانه آغاز لیگ برتر بیست و یکم گفت: « به نظرم شرایط استقلال تا حدودی برای فصل جدید خوب است، البته سرمربی تیم همه بازیکنان را جذب کرده که این موضوع هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارد. جنبه مثبت از این نظر که دقیقا بازیکنانی که مدنظر سرمربی بوده جذب شده و با مشکلاتی مثل کمبود بازیکن یا نبود بازیکن موردنظر سرمربی مواجه نیستیم. جنبه منفی از این نظر که بهتر بود برای جذب بازیکن کمیته نقل و انتقالات تعریف می‌شد و آنها برای صلاح و آینده باشگاه تصمیم می‌گرفتند. به هر حال هیچ تضمینی وجود ندارد سرمربی همیشه حضور داشته باشد. »

وی ادامه داد: « با توجه به رابطه خوبی که مجیدی با مدیریت جدید باشگاه استقلال دارد می‌توان به شرایط خوب استقلال در روزهای آینده امیدوار شد. مدیریت باشگاه و کادر فنی می‌توانند دست به دست هم بدهند و با همه توان خود برای موفقیت استقلال تلاش کند. استقلال باید به روزهای اوج خود برگردد چرا که دیگر هوادار نمی‌تواند منتظر بماند و آنها انتظار دارند. »

مربی سابق استقلال درباره حضور مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل در این باشگاه گفت: « با آمدن آجورلو شرایط استقلال متفاوت شده است. هر باشگاه برای رسیدن به موفقیت سه اصل نیاز دارد: 1- مدیریت باتجربه و کاربلد. 2- کادر فنی بادانش و در نهایت بازیکنان توانمند و خلاق. در حال حاضر مدیریت باتجربه و کاربلد در استقلال روی کار آمده و می‌تواند آرامش را به استقلال تزریق کند. من با این شرایط به فصل پیش‌روی استقلال امید دارم. کادر فنی هم امتحان خود را پس داده است. در مورد جذب بازیکنان هم من معتقدم استقلال در دو سه پست کمی مشکل دارد و امیدوارم بتوانند بازیکنان خوبی جذب کنند و پازل تاکتیکی استقلال کامل شود. »

وی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر و مصاف استقلال با تیم هوادار تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: « استقلال در بازی ابتدایی خود بازی راحتی پیش رو دارد و می‌تواند از همان ابتدا امتیاز جمع کند. متاسفانه شروع تمرینات استقلال کمی دیر اتفاق افتاد و وقت زیادی برای بدنسازی و تمرینات تاکتیکی نداشتند با این حال معتقدم این تیم روی کاغد حریف ساده‌ای دارد و می‌تواند به پیروزی برسد. بردهایی که استقلال در بازی‌های ابتدایی خود کسب می‌کند به لحاظ شرایط روحی و روانی می‌تواند به بازیکنان کمک کند. امیدوارم تیم استقلال از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کند و بتواند از همان ابتدا با بردهایی که به دست می‌آورد شرایط را برای خود فراهم کند. »

ورمزیار در پایان به بازگشت رشید مظاهری به استقلال اشاره کرد و گفت: « رشید یکی از بازیکنان خوب استقلال است اما به نظرم رویه خوبی پیش نگرفت و باید از این فضا بیرون بیاید. این رفت و برگشت‌ها و فسخ قرارداد برای بازیکنی که شماره یک استقلال را بر تن می‌کند اصلا مناسب نیست. این پیراهن بر تن بزرگان استقلال بوده و رشید باید خیلی بیشتر از این‌ها باید قدر و جایگاه این پیراهن را بداند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار