چه سریال جدیدی از کدام شبکه پخش می‌شود؟

تهران (پانا) - با گذشت ایام صفر و شروع فصل پاییز تلویزیون با سریال‌هایی مانند «سرجوخه» و «روزگار جوانی» به خانه‌های مردم آمده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
چه سریال جدیدی از کدام شبکه پخش می‌شود؟

با شروع پاییز و به پایان رسیدن پخش سریال‌های تلویزیونی که از تابستان پخش شان شروع شده بود، تلویزیون اقدام به پخش سریال‌های جدیدی در شبکه‌های مختلف کرده است.

شبکه یک
بعد از پخش مجموعه 40 قسمتی «افرا» از شبکه یک و انتخاب این سریال به‌عنوان پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیون قرار بود سریال پرسروصدای «87 متر» به روی آنتن برود. این سریال که قرار بود زودتر از این‌ها و در اواسط مردادماه روی آنتن برود پخشش به تعویق افتاد و کیانوش عیاری گفته بود بعد از ماه صفر پخش خواهد شد اما این سریال پخش نشد.
این شب‌ها سریال «چادر گلدار» به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه‌کنندگی احمد زالی جایگزین سریال «افرا» شده است. بازیگران این سریال عبارتند از: مینا جعفرزاده، رامین ناصر نصیر، علیرضا استادی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، افشین نخعی، سمیرا حسینی، شبنم معززی، خسرو احمدی، فرشید صمدی پور و مهتاج نجومی هستند. سریال «چادر گلدار» درباره مادربزرگ بوده که تلاش می‌کند مشکلات زندگی نبردش حل کند و تلاش می‌کند اما نوه‌اش با سهل‌انگاری مشکلات را بدتر می‌کند درباره داستان این سریال آمده که ما انسان‌های بزرگی در زندگی‌مان داریم که می‌توانند در حل مشکلات کمک شایانی به ما کنند و باید به حرف آن‌ها گوش کنیم.
مجموعه تلویزیونی چادر گلدار هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.


شبکه دو
در این شب‌ها سریال «در کنار پروانه‌ها» روی آنتن بود و پخش آن به پایان رسید. این مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید است از ۶ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش شد.
این شب‌ها مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» که اولین بار در نوروز سال 95 پخش شد و اکنون شبکه 2 دوباره آن را روی آنتن برده است. موضوع این سریال 15 قسمتی حول محور این خانواده می‌چرخد و ما هر بار با موضوعات مختلفی در این خصوص مواجه می‌شویم.
سریال زعفرانی هر شب ساعت 9 و نیم از شبکه دو پخش می‌شود و تکرار آن نیز حدود ساعت‌های 2 و نیم بامداد، 9 صبح و 4 و نیم بعدازظهر خواهد بود.
بازیگران سریال زعفرانی عبارتند از: مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی، هادی کاظمی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، سید مهرداد ضیایی، حسین سلیمانی، شیدا خلیق، حسام محمودی و بهشاد شریفیان.

شبکه سه
آخرین قسمت سریال هم سایه در شب‌های گذشته پخش شد. طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده این سریال دومین سریال پربیننده تلویزیون بوده است.
از امشب سریال «سرجوخه» ساخته احمد معظمی پخش می‌شود. «سرجوخه» مانند آثار اخیر معظمی یعنی «خانه امن» و «ترور خاموش» فضای امنیتی و ضد جاسوسی دارد. احتمالاً پخش این مجموعه حدود یک ماه و نیم روی آنتن خواهد بود. درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» نوشته‌ حسین امیرجهانی قرار است هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما برود. این مجموعه از پاییز سال گذشته به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری کلید خورد و به‌صورت هم‌زمان در داخل و خارج از کشور تصویربرداری شد.
موضوع «سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان، از دو گروه اجتماعی مختلف باانگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق، موانع و اتفاقات زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد و روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند. بازیگران این سریال عبارتند از: سامان صفاری، علی اوسیوند، حبیب دهقان نسب، علیرضا جلالی تبار،حمیدرضا محمدی، آرش آصفی و نازنین کیوانی.
همچنین رضا یزدانی قطعه «تنهام نذار رفیق» را به تازگی برای تیتراژ سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی خوانده است.


شبکه پنج
از17 مهرماه فصل دوم سریال «روزگار جوانی» ساخته اصغر توسلی روی آنتن شبکه پنج رفته است. این مجموعه مانند فصل قبلی به مشکلات و مسائل جوانان می‌پردازد، البته جوانان دهه 70 و 80 سوژه این سریال هستند. بیوک میرزایی، رسول نجفیان، زهرا داودنژاد و لاله صبوری از بازیگران این سریال هستند.
مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و پخش و تکرار آن ساعت ۱۱ صبح و ۱۹ عصر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار