سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

موج بعدی کرونا به رفتارهای اجتماعی مردم بستگی دارد

رشت (پانا) -سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه موج بعدی کرونا بستگی به رفتارهای فردی و اجتماعی مردم دارد، گفت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی در اماکن و معابر عمومی نیز رعایت شود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
موج بعدی کرونا به رفتارهای اجتماعی مردم بستگی دارد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فردین مهرابیان با اشاره به خطر ورود گیلان به موج ششم بیماری کرونا، اظهار کرد: موج بعدی کرونا بستگی به رفتارهای فردی و اجتماعی مردم دارد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون شرط لازم برای مقابله با کروناست؛ نه شرط کافی، افزود: واکسیناسیون با سرعت و دقت در حال انجام است و اگر مردم رعایت موازین بهداشتی را مد نظر قرار دهند، نگرانی ما از موج بعدی کمتر است، اما اگر پروتکل ها مورد توجه قرار نگیرد، نگرانی ها برای بروز موج ششم بیشتر می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری و حضور در دورهمی ها پرهیز کنند و گفت: فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی در اماکن و معابر عمومی نیز رعایت شود.

وی با بیان اینکه ۸۳.۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان دز اول و ۳۷.۵ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، یادآور شد: همچنین ۸۲ درصد دانش آموزان گیلانی نوبن اول واکسن را تزریق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار