دیدار مدیر سازمان دانش‌آموزی قم با رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد

قم(پانا)-مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم، در حاشیه حضور در جلسه هم‌اندیشی مربیان پیشتاز مدارس شهرستان جعفرآباد، با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر سازمان دانش‌آموزی قم با رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در حاشیه حضور در جلسه هم اندیشی معاونان پرورشی و مربیان پیشتاز مدارس شهرستان، با «بهمن آزاد» رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار، «بهمن آزاد» با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، بخشی از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد در خصوص آغاز سال تحصیلی، برگزاری کلاس ها در روستاها و شهر جعفریه، رعایت پروکل های بهداشتی و واکسیناسیون کارمندان اداری، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.
«رسول ملایی» نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان دانش آموزی قم اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های کرونایی، بیش از 90 درصد برنامه های سازمان، غیرحضوری و در قالب پویش ها و جشنواره ها برگزار شد و صرفا برنامه هایی مربوط به مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا به صورت حضوری پیگیری شد.
وی ایجاد تحول در بخشی از مفاهیم و نمادهای سازمان دانش آموزی در راستای عمل به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بخش عمده فعالیت های سازمان در کل کشور و استان قم برشمرد.
ملایی همچنین از اقدامات برجسته آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد در راستای ارتقاء فعالیت ها و برنامه های سازمان دانش آموزی شهرستان تقدیر کرد.
«اکبر علی بابایی»، «محسن محمدی مزرعه شاهی» و «مهدی خادمی جمکرانی» روسای ادارات فرهنگی هنری، قرآن، عترت و نماز و امور تربیتی و مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد، از اقدامات این مجموعه در راستای اجرای برنامه های محوله تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار