مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

امور پرورشی یکی از مهم‌ترین قطب‌های مدارس است

شهرری(پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در نخستین جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی امور پرورشی گفت بعد از خانواده، مدرسه به ویژه مربیان تربیتی و پرورشی نقش مهمی در تربیت کودکان و شکل گیری شخصیت آنها دارند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امور پرورشی یکی از مهم‌ترین قطب‌های مدارس است

در این جلسه محسن نوروزیان، رئیس آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک ری، ضمن قدردانی از حضور فعال و پررنگ همکاران پرورشی و اشاره به کسب امتیازات استانی و کشوری در حوزه پرورشی، همکاری در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان و رعایت اصول جهت بازگشایی مدارس را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه معاونین پرورشی یکی از اصلی‌ترین قطب‌ها در مدارس هستند، افزود: همکاران پرورشی این ناحیه از جمله معاونین و مربیان پرورشی باید همچنان پرقدرت به فعالیت خود ادامه دهند تا فرهنگ و فضای قرآنی را در مدارس توسعه دهند که از بزرگ‌ترین تکالیف الهی و باقیات الصالحات است.

محسن نوروزیان با اشاره به اهمیت حیات طیبه، بیان کرد: ما مسئولان با وجود تمام متغیرهای بازدارنده می‌بایست در مقابل چنین وظیفه خطیری چون آموزش‌ و‌ پرورش دانش‌آموزان، سعه‌ صدر داشته و با جدیت به مسیر خود ادامه دهیم.

در ادامه سایر کارشناسان حوزه پرورشی، از جمله کارشناس قرآن، نماز و عترت، کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس بهداشت و سلامت و همینطور کارشناس فعالیت‌های اردویی به تبیین برنامه‌های خود در سال تحصیلی جدید با هدف بازگشایی مدارس، پرداختند.

خبرنگاردانش‌آموز: مینا ادیبی سعدی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار