معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد:

عملکرد مناطق برای بازگشایی مدارس بررسی می شود

تهران(پانا) - در نشست معاونان آموزش متوسطه شهر تهران؛ تحلیل عملکرد مناطق در مراحل صدور مجوز بازگشایی و انتخاب الگوهای بازگشایی انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مناطق برای بازگشایی مدارس بررسی می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق 19 گانه شهر تهران برگزار شد.

پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران در ابتدای جلسه به تبیین مراحل صدور مجوز بازگشایی برای هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با اولویت ویژه دروس مهارتی فنی و حرفه ای و کاردانش از سوی مناطق پرداخته و ضمن تأکید به تکمیل فرم بهداشتی، تکمیل فرم آموزش به روش ترکیبی را منوط به صدور مجوز از سوی کمیته بهداشت منطقه برشمرد.

درّی درخصوص آموزش دروس شایستگی های فنی در شاخه فنی و حرفه ای و استاندارهای مهارت شاخه کاردانش به صورت تراکمی - حضوری بیان کرد: این آموزش ها پس از صدور مجوز بازگشایی و تکمیل فرم آموزش های ترکیبی توسط هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با رعایت شیوه نامه بهداشتی ٠۶ و دروس عمومی، شایستگی های غیرفنی و پایه به صورت غیرحضوری در هنرستان ارائه می شود.

درّی همچنین در بخش دیگری از نشست با تحلیل عملکرد مناطق در بررسی فرم بهداشتی به ویژه گویه های ۴،۵و ۶ در خصوص محل مدرسه، تعداد دانش آموز و اولویت بازگشایی با مجوزهای صادرشده و در پی آن تکمیل فرم های ٣ الف یا ب متناسب با الگوی بازگشایی افزود: انتظار می رود بررسی و نظارت مستمر کارگروه سلامت و بهداشت پروژه مهر مناطق با پوشش کامل انواع مدارس دولتی و غیردولتی به بازگشایی آرام و تدریجی مطابق دستورالعمل منجر شود.

وی گفت: تحلیل هم سنجی ابزار مدیریتی مناسب برای بهبود نتایج عملکردی در الگوهای بازگشایی مدارس است و با استناد به آن می توان روند تصمیم ها و شرایط اجرای بهتر فعالیت را بررسی و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار