همکاری نزدیک طلاب طرح امین با نیروهای پرورشی مدارس، تاثیر بسزایی در ارتقای سطح تربیتی مدارس دارد

تهران (پانا) -کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۴، همکاری نیروهای طلبه طرح امین با معاونان پرورشی را، عامل ارتقای سطح تربیتی و تبیین مفاهیم دینی در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری نزدیک طلاب طرح امین با نیروهای پرورشی مدارس، تاثیر بسزایی در ارتقای سطح تربیتی مدارس دارد

نشست مشترک طلاب طرح امین با مدیران و معاونین پرورشی مدارس مشمول این طرح، در سالن شورای منطقه ۱۴ به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

سید محمدمهدی طه‌حسینی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۴ در این جلسه، ضمن برشمردن انواع فعالیت‌های صورت گرفته توسط طلاب طرح امین در سالیان گذشته و به ویژه در دوران کرونا گفت: وجود نیروهای طلبه طرح امین در کنار معاونین پرورشی به عنوان بازوی تربیتی مدیران باعث ارتقای سطح تربیتی و تبیین مفاهیم دینی مدارس می‌شود.

وی افزود: با توجه به هماهنگی به وجود آمده بین مدارس مشمول طرح امین انتظار می‌رود فعالیت‌های مشترک و هماهنگ با مخاطب دانش‌آموزی همچون فعالیت‌های قرآنی، مناسبتی و یادواره شهدا به صورت منسجم و هماهنگ برگزار شود تا الگویی مناسب برای دیگر مدارس شود.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین کوه‌پیکر؛ مسئول طرح امین شرق تهران ضمن تشکر از مدیرانی که همکاری بسیار زیادی با طلاب طرح امین داشته‌اند اظهار امیدواری کرد این نشست که برای اولین بار برگزار شده است، نقطه عطفی در گسترش فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و دینی در مدارس قرار بگیرد.

در پایان، احکام اعزام طلاب طرح امین به صورت جداگانه هم به مدیران و هم به آنها تقدیم شد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار