یک نماینده مجلس:

رتبه‌بندی معلمان، نیروهای ستادی را هم شامل می‌شود

تهران (پانا) - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت رتبه‌بندی معلمان به طور قطع اجرا، و نیروهای ستادی آموزش و پرورش را هم شامل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌بندی معلمان، نیروهای ستادی را هم شامل می‌شود

به گزارش ایرنا، سیدحمزه امینی گفت: نگرانی‌هایی از سوی برخی نیروهای ستادی راجع به این رتبه‌بندی وجود دارد اما این نیروها که اتاق فرمان ادارات آموزش و پرورش را در دست دارند، همانند معلمان مشمول رتبه‌بندی خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محال است نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای معلمانی که سر کلاس درس حاضر می‌شوند، امتیازی قائل شوند ولی نیروهای ستادی شاغل در ادارات از آن امتیاز بهره‌مند نشوند.

وی اظهار داشت: این لایحه موجب تحول و پویایی در نظام آموزشی کشور خواهد شد و این روزها نمایندگان مجلس پیشنهادهای خودشان را در مورد آن ارایه می‌دهند.

به گفته وی همه افرادی که در آموزش و پرورش خدمت می‌کنند، به عنوان معلم استخدام شده‌اند و نیروهای ستادی نیز بر حسب تحصیلات، سنوات و فعالیت‌های پژوهشی خودشان از این لایحه بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا «علی کریمی فیروزجایی» عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز از بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان در یکشنبه این هفته طبق وعده رییس قوه مقننه خبر داده است.

«علیرضا کاظمی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش قرچک برگزار شد، گفته است که «قطعا با نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب رتبه‌بندی معلمان، بخش مهمی از مشکلات جامعه فرهنگیان برطرف می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار