هومن افاضلی در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس نشان داده در شرایط سخت بهتر نتیجه گرفته است؛ الهلال از قدرت پرسپولیس می‌ترسد

تهران (پانا) - مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است در دیدار امشب پرسپولیس و الهلال شانس تیم یحیی گل محمدی برای پیروزی بیشتر از حریف است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس نشان داده در شرایط سخت بهتر نتیجه گرفته است؛ الهلال از قدرت پرسپولیس می‌ترسد

هومن افاضلی در گفت‌وگو با پانا درباره تقابل تیم پرسپولیس برابر الهلال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: « پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد؛ الهلال در شرایط بازی است و پرسپولیس در فصل پیش از بازی است و این تفاوت در جریان مسابقه ممکن است به چشم بیاید. از طرف دیگر به لحاظ بودجه و هزینه‌ای که هر دو تیم داشتند شرایط کاملا متفاوت است.تیم الهلال قرارداد بازیکنان خارجی‌اش به اندازه کل بودجه یک فصل باشگاه پرسپولیس است و این موضوع هم به دیگر تفاوت‌های این دو تیم اضافه کنید. البته من مقایسه بین ابن دو تیم را اصلا قبول ندارم و قیاس آن به نظرم اشتباه است. »

وی ادامه داد: « در حال حاضر بازیکنان الهلال در بهترین شرایط خود قرار دارند. آنها این مدت اردوهای خوبی برگزار کردند و بازیکنان با کیفیتی را هم در اختیار دارند و در لیگ داخلی عربستان هم به میدان رفته‌اند بنابراین در فرم بازی هستند اما آن طرف میدان تیم پرسپولیس شرایط کاملا متفاوتی دارد. لیگ هنوز شروع نشده و پرسپولیسی‌ها تنها چندین جلسه اردو داشتند و و تمرین کردند و با چند تیم هم بازی دوستانه داشتند. بنابراین دو تیم وضعیت کاملا متفاوتی دارند، اما با این حال من شانس پرسپولیس را برای پیروزی برابر الهلال بیشتر می‌دانم چرا که این تیم نشان داده در شرایط سخت بهتر نتیجه می‌گیرد. پرسپولیس ۵ سال است که قهرمان لیگ برتر شده دو بار در فینال آسیا حضور پیدا کرده است. بنابراین تیم الهلال هم از قدرت تیمی پرسپولیس می‌ترسد. »

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد حواشی اعزام تیم پرسپولیس به عربستان اظهار کرد: « قطعا ناهماهنگی و تغییر برنامه‌ای که پیش آمد شرایط را سخت کرد و مشکلاتی برای بازیکنان و کادر فنی ایجاد کرد؛ به خصوص اینکه برنامه تمرینی‌ آنها را تغییر داد و این موضوع در آستانه جدال با تیم قدرتمند الهلال کمی شرایط را سخت می‌کند. با این حال من فکر می‌کنم این تغییر زمان سفر و مشکلاتی را هم که برای پرسپولیس به وجود آورد، تیم را به یک اتحاد و همدلی رساند. اصلی‌ترین رمز موفقیت تیم یحیی گل‌محمدی اتحاد و همدلی است که آنها در جریان هر بازی دارند. پیش از این بازی هم چنین مشکلاتی به وجود آمد اما فکر می‌کنم آنها از این تهدید هم به عنوان یک فرصت نگاه می‌کنند و با همدلی و اتحاد بیشتر بازی می‌کنند. »

افاضلی در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم برای پیروزی دارای شانس بیشتری است، عنوان کرد: « بازی پرسپولیس و الهلال را می‌توان گفت یک فینال زودهنگام است؛ البته همانطور که گفتم هر دو تیم از قدرت‌های آسیا هستند و نباید هر کدام را دست کم گرفت، اما بازی که الهلال مقابل استقلال انجام داد کمی ما را امیدوار کرد که این تیم مثل گذشته حریف سرسخت نیست و شادابی و صلابت گذشته را ندارد. با این حال تیم پرسپولیس هیچ کدام نباید در باد این صحبت‌ها بخوابند و با تمام وجود تلاش کنند‌. من فکر کنم اگر همه چیز طبق انتظارات پیش برود شانس پرسپولیس برای پیروزی برابر الهلال بیشتر است. اما نباید این تیم را دست کم بگیریم. یک غفلت برابر الهلال ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند. به هر حال هر دو تیم که تا به اینجای کار رسیدند قطعا سطح بالایی دارد. من امیدوارم در بازی با پرسپولیس همه چیز به سود ما باشد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار