همزمان با هفته ناجا صورت گرفت

آیین غبارروبی مزار شهدا با حضور کارکنان نیروی انتظامی قم

قم(پانا)- آیین غبارروبی مزار شهیدان در دو گلزار شهدای سوم خرداد و شیخان قم به مناسبت هفته ناجا، با حضور فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین غبارروبی مزار شهدا با حضور کارکنان نیروی انتظامی قم

آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدا گرامیداشت هفته ناجا با حضور فرمانده انتظامی استان قم در حسینیه گلزار شهدای سوم خرداد برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین «حسین جوشقانیان» مدیر موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: شهیدان بزرگواری همچون شهید «علیرضا همایی فصیح» در نیروی انتظامی وجود دارند که در مقابله با اشرار سینه سپر کرده و برای حفظ امنیت، جان خود را تقدیم می کنند.
این روحیه ایثار و از خودگذشتگی سبقه ای در دوران دفاع مقدس دارد زیرا شهید مهدی خاکباز در حالی که فرمانده گروهان بود، خود روی سیم های خاردار دراز کشید تا رزمندگان بتوانند از روی او عبور کنند و گرفتار میدان مین نشوند.
وی افزود: جلوه های عاشورایی ایثار و شهادت آنچنان بر دل های عاشقان تاثیر می گذارد که می بینیم در دورافتاده ترین مناطق، برای شهید حججی، یادواره برپا می کنند.
این مراسم با اجرای دو سرود امام رضا(ع) و شهدا توسط گروه انصارالمهدی(عج) و مرثیه سرایی به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) همراه بود و در پایان، مزار مطهر شهدای سوم خرداد توسط سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم و دیگر فرماندهان و پرسنل ناجای استان عطرافشانی و غبارروبی شد.
همچنین سردار میرفیضی در گلزار شهدای شیخان نیز حضور یافت و با گلباران مزار تعدادی از شهدای ناجا در این گلزار، به مقام والای شهیدان، ادای احترام کرد.
در مراسم فوق، فرمانده انتظامی شهرستان قم، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان، حجت الاسلام «پورمیرزایی» رییس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی انتظامی استان قم، حجت الاسلام «سید کریمی» رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان قم و حجت الاسلام «محمد نارویی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار