کاهش نسبی دما در نوار شمالی تا اواخر هفته آینده

ساری (پانا)- بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان مازندران، در نوار شمالی کشور از امروز تا اواخر هفته آینده کاهش نسبی دما، وزش باد و بارش های پراکنده رخ می دهد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش نسبی دما در نوار شمالی تا اواخر هفته آینده

به گزارش اداره کل هواشناسی مازندران، بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران از روز ‏پنج‏شنبه ۲۲ مهر تا روز چهار‏شنبه ۲۸ مهر به شرح زیر پیش بینی می‏شود.

در روز پنج شنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود؛ در ارتفاعات نیز گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

اما از روز جمعه هوای استان کاهش نسبی دما را تجربه خواهد کرد؛ از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود، در روز شنبه نیز هوای صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد به ویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده روبرو هستیم.

از روز یکشنبه هوا صاف تا نیمه ابری خواهد بود و از بعدازظهر افرایش ابر و وزش باد را شاهدیم، در روز دوشنبه نیز هوا نیمه ابری، از شب هوای استان ابری به تدریج با احتمال بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

در روز سه شنبه نیز هوا نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و چهارشنبه نیز هوای استان ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، بارندگی و وزش باد نسبتا شدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار