نشست دوستانه سرپرست وزارت آموزش و پرورش با فرهنگیان قرچک

قرچک(پانا)-نمایندگان معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان قرچک، دغدغه‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان را با سرپرست وزارت آموزش و پرورش مطرح کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست دوستانه سرپرست وزارت آموزش و پرورش با فرهنگیان قرچک

نقطه عطف بازدید علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک، نشست و گفت و گو با نمایندگان معلمان و مدیران، پیرامون مسائل مختلف آموزشی و پرورشی بود.

کاظمی با این مقدمه که هدف از حضور در مناطق تبیین مشکلات اساسی آموزشی و پرورشی از سوی معلمان و مدیران مدارس است، دغدغه‌های نماینده‌های معلمان و مدیران شهرستان قرچک را تحسین برانگیز خواند و دستور پیگیری هرچه سریع‌تر مشکلات کلان در آموزش و پرورش این منطقه را داد.

در این نشست فریده افلاطون و علیرضا گنجه به عنوان نمایندگان معلمان و رضوان شیرکوند، محبوبه ذوالفقاری، سیما سارانی و سیاوش محمودی، مجید کچویی و علی محمودی به عنوان نمایندگان مدیران، حسین قیصرپناه به عنوان نماینده انجمن و اولیا و مربیان با سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت و گو و طرح موضوع کردند.

نمایندگان معلمان و مدیران شهرستان قرچک در گفت و گو با سرپرست وزارت آموزش و پرورش موضوعاتی از جمله اهمیت علوم انسانی، مشکلات حامل‌های انرژی در مدارس، سرویس ایاب و ذهاب فرهنگیان، تراکم بالای دانش‌آموزی در کلاس‌های درس، کمبود فضاهای آموزشی، نداشتن دارالقرآن، مشکلات سامانه سیدا، اختلالات و مشکلات پیام‌رسان شاد، چالش‌های توزیع کتب درسی و کمبود نیروهای خدماتی و سرایدار در مدارس را از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های موجود بیان کردند.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار